Jednym ze sposobów, w jakie obecnie reklamują się firmy, są kalendarze. Te drukuje się w różnym formacie i na potrzeby różnych firm. Nie bardzo trudno się domyślić, że najmniej kosztują te kalendarze reklamowe, które mają postać niedużych karteczek.
Formatem nie są one większe od typowych wizytówek. Takie kieszonkowe kalendarze w dużej liczbie przypadków nosi się w portfelach. Choć trzeba przyznać, że dobie smartfonów, takie kalendarzyki cieszą się coraz mniejszym zainteresowaniem. Wciąż natomiast można je spotkać. Inną wersją kalendarzy firmowych są takie kalendarze, które są kalendarzami ściennymi. Mogą to być kalendarze, które są niczym innym jak pojedynczą duża kartka, na której rozpisane są poszczególne miesiące i gdzie znajduje się grafika nawiązująca do firmy. Kalandrze dla firm mogą też wyglądać zupełnie inaczej. Spotka się kalendarze trójdzielne, gdzie poszczególne miesiące rozpisane są na osobnych kartkach. Takie kalendarz w zasadzie składa się z czterech, a nie trzech części. Trzy z nich stanowią kartki z miesiącami roku, czwarta część kalendarza stanowi część graficzna, która jest nie tyko ozdobą, ale i tym elementem kalendarza, za pomocą którego firma się promuje. Drukuje się również kalendarze książkowe dla firm. Takie jednakże najczęściej udostępnia się pracownikom danej firmy albo jej odpowiednim klientom i kontrahentom. Nie można kupić książkowego kalendarza danej firmy, bo te w każdej chwili drukuje się tylko na zamówienie. Czasem takie kalendarze dokładane są do produktów firmowych jako gratisy, ale to zdarza się raczej rzadko. Głównie dlatego, że kalendarze książkowe nie są tanie.
Zobacz: http://www.kalendarze-trojdzielne.eu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz