Teoretyczne kontra praktyczne zastosowanie innowacyjnych technoligii

Robienie biznesu w internecie to dziś skomplikowane zadanie, ogromna rywalizacja powoduje, że trzeba się przebić ze swoją ofertą między ofertami innych firm i tak skusić ewentualnych klientów, ażeby byli skłonni w tej chwili u nas zostawić swoje pieniądze. Perfekcyjnym narzędziem do tego celu jest e-mail marketing, czyli promowanie produktów bądź usług za poradą wiadomości wysyłanych na skrzynki pocztowe nabywców.

Na dzień dzisiejszy polityka antySPAMowa jest dość restrykcyjna, a więc sam e-mail marketing nie ma możliwość być mylony ze normalnym wysyłaniem SPAM-u. Zanim jakakolwiek oferta trafi do klienta, on musi wyrazić na to potwierdzenie. Nie ma możliwość być zatem tak, że reklama sklepy onlinego będzie rozsyłana na przypadkowe adresy z zamierzeniem, że całkiem możliwe, że ktoś z niej skorzysta. W celu zdobywania adresów e-mail stosuje się wszelakiego rodzaju listy adresowe, newslettery, bezpłatne subskrypcje z powiadomieniami i tym podobne. O ile uda nam się zebrać odpowiednią listę, możliwa jest optymalizacja przeróbek, niemniej jednak najpierw powinno się taką listę posiadać. Jeżeli już posiadamy i chcemy, by zarabiała więcej, nie ma lepszego sposobu, jak dać użytkownikom konkretną wartość, oni muszą najpierw dostać coś od nas, by móc dać od siebie. Ciekawostki z branży, darmowe opracowania, a co bardzo ważne perfekcyjny język i perswazyjny przekaz, a co najistotniejsze odpowiednie dobranie grupy targetowanej - na tym polega optymalizacja przeróbek. Każda lista adresowa może zarabiać, bez względu na to, jakie produkty oferuje i w jakiej branży działa.

Inne informacje: masowa wysyłka e-mail.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz